På tide med nedskjeringar

Stundom seier eit bilde meir enn tusen ord, blir det sagt. Her eg klyppa og limt saman to bilde; eitt frå før dagens beskjæringsøkt, og eitt frå etterpå.

Eg lærte ein gong i tida at eit skikkeleg bra beskore frukttre skal sjå ut som ein sint nabo har gått laus på det. No har eg ingen sinte naboar som eg veit om, så eg valde heller å søka litt på nettet etter tips.

Der fann eg denne videoen. Så no ventar me berre på ein jysla god frukthaust neste år.

Kva synes du om beskjæringa?

Kva seier du?

