No vaknar kjøkenhagen frå dvalen

Endeleg begynner kjøkenhagen å vakna til live igjen etter vinteren. Under dagens hageøkt fann eg livsteikn frå både rabarbra, graslauk og det eg trur er løpstikke.

Dette lovar sjølvsagt godt for hage- og matblogginga framover. Når det livnar i urtebeda er det ikkje lenge til eg kan begynna å forsyna meg med ingrediensar igjen.

No gjeld det berre å få fart i grunnarbeidet der alle pallekarmane skal stå, så eg kjem igang der før det er for seint å så.

Har våren kome til kjøkenhagen din enno?

2 thoughts on “No vaknar kjøkenhagen frå dvalen

Kva seier du?

