Dette blir sommarens søtaste gjerde

Langs gjerdet mot naboen på høgre sida av hagen er det eit relativt stygt gjerde, som til no har vore delvis dekka av relativt stygt ugras. Det blir det slutt på no.

Eg har spadd vekk torva langs gjerdet, og fylt på med ny plantejord. I denne har eg alt sett ut erter til sukkererter, og når det blir varmt nok skal eg setja ut ertene til erteblomar. Begge sortane klatrar, og vil vonleg dekka det meste av gjerdet – med søte ertebelgar og fargesprakande blomar.

For å skilja det nye “bedet” frå resten av plenen, har eg lagt ned nokre stokkar frå eit tre eg sagde ned i fjor. Synes ikkje det ser så altfor verst ut.

Kva synes du?

Kva seier du?

