Operasjon ramslauk

I går tok eg med junior på jakt. Ramslaukjakt.

Etter å ha fått eit tips om at ein av mine gamle aviskollegaer har store mengder ramslauk på den enorme tomta si, var det i går tid for tokt.

Og det blei ikkje nett mindre kjekt for junior då eg kunne fortelja at mannen me fekk laukplanter hjå er far til han som syng Timmy Tid-songen på barne-TV.

Sånn ser det nye ramslaukbedet mitt ut no:

Bedet har eg laga på oppsida av huset, der det er skygge store deler av dagen. For å unngå at skvallerkålen får gjort kål på dei nyinnflytta laukane før dei får etablert seg, har eg dekka bakken med to lag avispapir, og fylt på med heilt ny jord. Det er også difor eg har laga dei solide kantane på bedet.

Det er altså ikkje for å hindra raumslauken frå å spreia seg, slik han visst nok skal vera flink til, men for å sørgja for at han får sett seg skikkeleg, utan altfor stor konkurranse.

No er det berre å gle seg til haustinga.

Har du ramslauk i hagen?

4 thoughts on “Operasjon ramslauk

  1. Ja, jeg har et lite hjørne med ramsløk i hagen. Jeg plukker av frøene for å ha litt kontroll på spredningen. Frøene kan jo strøes ut der man vil ha flere planter.
    Bedet ditt ser jo flott ut allerede. Dette blir nok bra.

  2. Så flott å kunne ha sitt eget ramsløkbed i hagen! Jeg er veldig nysgjerrig på denne planten, og er blitt lovt noen løker av en venninne som vet om et hemmelig sted i skogen🙂 Ramsløk har jeg aldri smakt, så det gleder jeg meg til! Har hørt at det er Norges svar på hviløk, og ramsløksmør høres unektelig deilig ut!
    Fortsatt god påske til deg!

  3. Sår ramsløk for tiden av frø bestilt i Sverige, slik jeg forstår det er det groforhold for ramsløk her hos meg de finnes i vill tilstand nord på øya, men det er en godt bevart hemmelighet for de som vet om det, jeg har bare sett bilder:(
    Gleder meg til å se utviklingen av dine selvplukkede
    Klem
    Liza

Kva seier du?

