Bringebæråkeren er på plass

No er dei åtte bringebærplantene eg kjøpte då eg var på handel i går komne i jorda.

På sikt vil eg ha ein god del fleire planter, men sidan bringebær spreier seg svært effektivt har eg tenkt å heller planta ut stiklingar frå rotskot etter kvart.

Når eg først skulle grava vekk eit felt med grastorv til denne åkeren, nytta eg høvet til å fylla på med litt der det den siste tida berre har vore jord.

På bildet over her ser du kor lett det var å rulla vekk grastorva. På bildet under er lappeteppet som blei der eg la torva etterpå.

Kva seier du?

