Dette skal bli godt

Til liks med gulrøtene, fekk fennikelspirene flytta ut i pallekarm i dag.

Eg har skrive det før, men gjentar det gjerne: Går dette bra blir eg skikkeleg glad. Fennikel er nemleg ein av mine absolutte favorittar på kjøkenet.

At eg skulle koma til å dyrka min eigen fennikel var ikkje eingong noko eg fantaserte om den tida eg jobba som kokk. No står fennikelspirene som har stått til forkultivering på loftet i ein pallekarm i hagen, og berre ventar på at våren skal gjera dei store og deilige.

Berre det ikkje blir frost igjen no…

One thought on “Dette skal bli godt

  1. Dette høres spennende ut. Har forsøkt mye forskjellig i kjøkkenhagen, men ikke fennikel. Her på Østlandet er det ikke frostfritt før på ca. tre uker.

Kva seier du?

