Eg har blitt anbefalt

Image

Eg var tilfeldigvis innom bloggstatistikken i kveld, og oppdaga at det var kome ein del treff via SOL. Grunnen fann eg fort: Eg har blitt anbefalt!

Under overskrifta “SOL-vertens anbefaling” skriv Fru Timian at “Anders Totland driver bloggen Frå hage til mage. Her finner du mange gode tips om hvordan du kan lage din egen kjøkkenhage.”

Det er jo litt stas. Dessutan har dei knabba eit bilde av junior til illustrasjon. Det blir han sikkert glad for, når eg viser det til han i morgon. Sjekk sjølv her.

2 thoughts on “Eg har blitt anbefalt

Kva seier du?

