Storfint besøk i hagen

NRK har invitert seg sjølv på besøk, og vil senda frå hagen. Så om eg blei kjendis då lokalavisa kom på besøk, kan eg jo berre tenkja meg kva tilstandar som vil venta framover no.

Både eg og kona har alltid – med nokre få unntak – sett pris på folk som inviterer seg sjølv på besøk. Difor kunne eg ikkje seia nei då ei triveleg dame frå NRK ringte hin dagen, og ville koma til Kvinnherad for å sjå hagen bak bloggen.

Nøyaktig informasjon om kva tid dette skjer kjem eg tilbake til seinare, men det er ikkje så altfor lenge til.

Så vidt eg har forstått skal eg først og fremst på radio, der eg skal snakka om hage og mat på direkten. På direkten!

Det skulle jo i utgangspunktet gjerne vore litt skummelt. Men neida. Eg er nemleg oppvaksen i ein heim der ein av foreldrene med ujamne mellomrom var både på radio og tv, og har lært at ingenting er tryggare enn direktesending. På direkten er det ingen redigering.

No lurer eg berre på korleis lyden av grilling høyres ut på radio.

Kva seier du?

