Eg debuterer som TV-kokk

studio

Eg lagar mat på TV Haugaland i helga.

Heile helga går morgonsendinga til TV Haugaland i loop, med meg som gjest på kjøkenet.

Med meg i stuido har eg oppskrifta på rålekker ratatouille. Me snakkar også om den nye matspalta Digg, som eg skriv i Sunnhordland kvar fredag saman med fotograf Per Egil Larsen.

Og om nokon skulle lura, kan eg stadfesta at dette kjendistilværet slettes ikkje er nokon dans på soltørka tomater.

For desse få fjernsynsminutta stod eg opp klokka 06.00, køyrde 200 kilometer, kryssa fjorden to gonger, kvelva i meg halvannan liter kaffi, og kom heim igjen sju timar seinare.

Her er nokre back stage-bilde:

karen hesseberg i tv haugaland

maten

studiobilde

Kva seier du?

