Kanina har funne ein veg ut

Endeleg har eg funne ut kor kanina har tatt vegen.

Fleire gonger den siste tida har eg fått tekstmelding frå naboane med spørsmål om eg har sakna kanina, noko som har vist seg å stemma kvar gong.

Likevel har eg ikkje klart å finna ut kor kanina har funne eit hol å krypa gjennom for å koma seg ut av gjerdet ho bur bak. Ikkje før i dag, då ho plutseleg hoppa opp og ut.

Så no må ho bu inne i sjølve buret fram til eg får på plass eit litt meir stødig gjerde – med netting over.

Har du sett noko slikt før?

Kva seier du?

