Årets første aspargesskot

asparges

Endeleg kan eg pusta letta ut etter den kalde vinteren. Dette første aspargesskotet, som har stukke opp av jorda dei siste dagane, er eit trygt teikn på at aspargesplantene har overlevd. Hurra!

One thought on “Årets første aspargesskot

  1. For ein flott blogg du har! Heilt supert for meg som skal anlegga ny kjøkkenhage her aust…
    Men.. eg kunne trengt nokon gode råd på vegen…
    Sukkererter, gulrøtter, pastinakk, redikker og tomater er jo ikkje akkuratt av det mest kreative slaget.. sjølv om det er det som forsvinn fortast, er det sikkert andre planter eg og kunne ha prøvd meg på!

    Kva med aspargesen forresten? Den har eg høyrt at veks så fort at du nesten kan sjå det.. (perfekt..for utolmodige sjeler..) Men plantar du frø? Eg antar den er fleiråring utifrå biletet ditt… Men det e jo noko kaldare her aust enn der heime..

    Kva er det lurt å plante saman? Og kva bør eg unngå å plante saman?
    (mynten for eksempel tok jo over heile plantekassa i den forgje kjøkkenhagen min… mon tru om den skal få veksa i si eigo vetla krukka i år…)

    Takk for fine tips og inspirasjon!
    Kjersti

Kva seier du?

