Sjekk den koselege kompostplassen

kaldkompost

Etter at eg i fjor haust reiv kaldkompostbingen som eg var stolt som ein hane etter å ha bygd som fersk hageeigar, har eg no fått på plass ei ny og betre løysing.

I den andre enden av hagen, altså langt vekke frå der eg har mesteparten av kjøkenhagen, har eg plassert to bingar av pallekarmar.

Den til venstre på bildet har eg fylt med den gamle kaldkomposten, som alt er godt på veg til å bli kompostert. Den til høgre fyller eg på med årets hageavfall.

Planen er å setja opp ein tredje binge neste år, så eg har ein binge til kvart år heilt til kompostjorda er klar.

Og om ikkje kaldkompost i seg sjølv er koseleg nok, har eg plassert bingane halvvegs i skuggen av eit syrintre, som attpåtil luktar godt.

Kva seier du?

